Re: Geniusze z OPTIMUS-a

Autor: Zbyszek Czapnik (czapnik_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 11:09:10 MET

Osobiscie uwazeam, ze nic zlego sie nie stalo. Uzytkownik moze przeciez w
kazdej chwili uruchomic fdisk i zalozyc sobie dowolna ilosc partycji. A
Jakbys na takim dysku 1.3 dostal 3 partycje to bylbys zadowolony?. Nie
chodzi mi tutaj o bronienie interesow Optimusa, tylko o logike. Kupuje sie
sprzet (komputer) i oprogramowanie (licencje) i robi dalej co ma ochote.
Rownie dobrze moglbys miec zal, ze format dysku jes FAT zamiast HPFS czy
NTFS. Uczciwym byloby jednak poinformowanie mniej doswiadczonego klienta o
takiej mozliwosci w instrukcji obslugi. Gdybys zadzwonil z takim problemem
do serwisu to przynajmniej tak by Ci odpowiedziano w dobrej firmie. W
gorszej RTFM (read the fuckin manual).
Pozdrawiam! :)
Zbyszek

Wojciech Krawczyk <cyborg_at_zosia.tl.krakow.pl> napisał(a) w artykule
<Pine.GSO.3.95.970113182809.5967A-100000_at_zosia>...