Re: Amstrad (bylo Re: Atari)

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 17:42:58 MET

13 Jan 1997 12:35:14 +0100, sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl (Adam E.
Patkowski) napisał(a):

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> ^^^^^^^^

>[...]
>
> Mozliwe, ale to co podkreslilem, to zapamietany przeze
>mnie fragment wypowiedzi jakiegos menagera. Wywarl wrazenie
>(fragment) wiec zapamietalem - a dzis brzmi znajomo.

No coz, ja pamietam jeszcze gdy Alan Sugar (wlasciciel Amstrada
owczesnego) powiedzial "Nie interesuja mnie Ci, ktorzy kupuli
komputer, interesuja mnie ci, ktorzy komputer chca kupic". Ale to
pasuje bardziej do IBM...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --