Re: caviar vs caviar

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 14:13:02 MET

On Mon, 13 Jan 1997 12:40:12 +0100, Andrzej Karpinski wrote:

>ale na powaznie - caviar (nie tylko on) na poczatku wypuszcza dyski o
>okreslonej pojemnosci przy mniej upakowanych talerzach (31600H ma 3 talerze).
>jak dopracuje technologie zmienia 3 talerze na 2 gesciej upakowane (21600H).
>daje to niewielki wzrost predkosci w porowananiu z wczesniejszym modelem i
>obnizenie kosztow produkcji.

cholera, jak zawsze nic nie kapuje :-(((
ja zawsze myslalem ze im wiecej glowic tym lepiej
bo wtedy sredni skok glowicy powinien byc mniejszy
i wiecej danych jest dostepnych na tej samej sciezce.
fakt, cos mi sie tam blakalo po tym glupim lbie o bezwladnosci
glowic i ramienia (im ich wiecej tym gorzej) ale nie sadzilem
zeby az tak
:-(
Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi