Re: would you be my friend?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 14:00:46 MET

On Mon, 13 Jan 1997 12:28:12 +0100, Lukasz Kupniewski wrote:

>On Fri, 10 Jan 1997 dozer_at_netwizards.net wrote:
[...]
> [...]
[...]
>CO TO JEST ??????

prawde mowiac nie wierze za bardzo zeby autentyczny 14to letni gay
rozsylal takie postingi do wszystkich newsgroups swiata (skoro
jeden trafil nawet na peceta). Wyglada mi raczej na jakiegos
cwaniaka ktory szuka okazji do szantazu.

w koncu internet jest tylko narzedziem i jako takie do roznych celow
moze byc wykorzystane, a pieprzenia o tym jak to internet ma spowodowac
dobroczynne skutki spoleczne, zblizenie sie ludzi, wzrost zrozumienia
miedzy narodami itp. mozna wlozyc miedzy bajki.

gdzies niedawno czytalem urywki prasy z poczatku wieku,
z niesamowitymi przewidywaniami (dokladnie tego typu jakie dzis sie
robi n/t internetu) jakiez to dobroczynne skutki przyniesie
upowszechnienie telefonu

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi