Re: Program do obslugi 3 klawisza myszy dla Win '95

Autor: Grzegorz Redlarski (gred_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 00:08:02 MET

On 9 Jan 1997 15:38:50 GMT, "Zbyszek Czapnik" <czapnik_at_free.polbox.pl
> wrote:

>Poszukuje programu do obslugi 3 (srodkowego) klawisza myszy dla Win '95.

Probowalem kiedys eksperymentowac z GeniusMouse (GMOUS95.ZIP). Bardzo
fajnie mi dzialal z mysza (Primax - z dorobionym wlasnorecznie
przelacznikiem). Moglem w locie przelaczac MS/PC. Ma rozne przydatne
bajery. Prawidlowo dziala w okienkach dosowych. Niestety z trackballem
czesto padaly mi totalnie win95. Ten trackball (Chic) jest jakis
felerny, bo i z innym driverem nie zabardzo dzialal, tzn. co kilka
godzin sie wieszal, ale tylko jako PC. Jako MS byl zawsze OK.

Podsumowujac. Proponuje poszukac GMOUS95.ZIP i go wyprobowac na
wlasnej skorze. Jak nie bedziesz mogl znalezc, to moge w tym pomoc lub
podeslac (215kB).

gr

Grzegorz Redlarski (Gdańsk)
mailto:gred_at_amg.gda.pl (iso8859-2)