Re: MODEM - rzeczywista predkosc

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 12 Jan 1997 - 16:26:59 MET

> Zalezy pod co.
> Pod OS/2 jest doskonaly monitor NIFMON.EXE,
> do polaczen TCP/IP wszystkich typow.

zalezy co rozumiecie przez rzeczywista predkosc polaczenia modemowego. czy
nie wystarczy informacja uzyskiwana po CONNECT? mozna to przeciez usyawic
sobie na prawie n sposobow... czesc modemow pozwala tez (m.in. usr'ki,
multitechy) na diagnostyke polaczenia nawet w trakcie jego trwania - ilosc
przeslanych informacji, predkosc, korekcje i takie tam. rzeczywista predkosc
zalezy przeciez od rodzaju przesylanych inforacji (kompresja) i w duzym
stopniu od ustawienia modemu (np. buforowanie - AT\C1, terminal-2-modem
speed, rodzaj comow i takie tam). ciezko mi cokowleik sensownego powiedziec
na tak postawione pytanie, bo w gruncie rzeczy nie bardzo wiem o co
konkretnie chodzi...

karpio