Odp: Modem, sygnal wybierania

Autor: Andrzej Briske (falckpoz_at_pol.pl)
Data: Sun 12 Jan 1997 - 03:08:31 MET

Jezeli przczyna Twoich klopotow jest tylko sygnal a uzywasz programu Windows 95
proponuje wpisac w Zaawansowanych ustanowieniach polaczenia - Dodatkowe
ustalenia rozkaz ATX3 . Powoduje on wybieranie numeru bez sprawdzania rodzaju sygnalu telefonicznego .
Napisz czy pomoglo ?

Serdecznie pozdrawiam

Andrzej Briske Ratownictwo Falck Poznan
Phone +48 61 473-949 Poland
falckpoz_at_pol.pl or dzik_at_free.polbox.pl