Re: qemm

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sat 11 Jan 1997 - 19:49:54 MET

11 Jan 1997 11:34:33 GMT, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl>
napisał(a):

>I z tego powodu ja u siebie mam plik config.sys wielokonfiguracyjny.
>standardowo uruchamia mi sie konfig. bez EMS, ale z EMS tez posiadam
>dla glupich programow ktore nie potrafia bez niego zyc.

No coz, mnie standardowo instaluje sie EMS (kiedys niektore programy
wymagaly bez EMS - teraz juz nie) i nie mam z tym zadnych problemow.
Ale na wszelki wypadek konfig z samym HIMEM pozostawilem. Zreszta
EMM386 (a i zapewne QEMM) mozna tak zainstalowac, zeby zainstalowal
pamiec EMS dopiero wtedy, gdy jakis program tego zazada.

No i pewna oszczednosc zawsze da wpisanie MIN=0 do linijki EMM386
(dotyczy EMS).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --