Re: Sprawdzone i dziala !! [overclocking]

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 11 Jan 1997 - 18:01:11 MET

On 11 Jan 1997, Nyce_guy wrote:

> Kopa to znaczy ile szybszy jest teraz?

No tak z 1.5 raza... :-) najwiecej to mi podskoczyl transfer dyskowy,
zupelnie nie wiem czemu ...

| Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |
| E-mail: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl & twinsen_at_boss.iele.polsl.gliwice.pl|
| IRC: Emean, sometimes on #gaduly #warez #gliwice 73 for HAMs |