Re: szybkosc przesylania (sciagania) plikow

Autor: Pawel Komos (progel_at_szc.ternet.pl)
Data: Sat 11 Jan 1997 - 16:54:15 MET

A_Zet <adek_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bbffd1$23576b40$LocalHost_at_rafka>...
> Czy ktos stosuje (wie gdzie lezy) programik mogacy pokazywac chwilowa
> szybkosc sciagania plikow i mogacy wspolpracowac z IE3, w ktorego okienku
> dialogowym ukazuje sie coprawda wielkosc juz sciagnietego pliku i
> subiektywnie mozna to okreslac. I gdy sie "wydaje", ze to za wolno leci
> pozostaje sie rozlaczyc i poszukac innego miejsca lub innej pory zeby sie
> to szybciej ciagnelo. Slyszalem, ze ma to Netscape i wyswietla predkosc
> transmisji w kB/s. No ale IE za darmo... po polsku... daja szybko nowe
> wersje ;-) w PC WK :-)
> --
> [...]

Tez mam ten problem, chcialem nawet cos takiego napisac, ale w zadnym SDK i
innej dokumentacji nie znalazlem sposobu otrzymania tych informacji :-(.
Radze sobie na razie tak, ze wyswietlam okienko stanu modemu (dlbclick na
ikonke modemu w prawym dolnym rogu) i patrze jak biegna bajty. Niestety nie
da sie zrobic tego okienka always on top.

Pawel Komos
progel_at_szc.ternet.pl