Re: Soyo 5TF2

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 11 Jan 1997 - 14:12:24 MET

On Sat, 11 Jan 1997 11:45:40 +0100, Michal Rolka wrote:

>.. tu znalazlem odpowiedz.
{...]
>Do rzeczy. Mam ta plyte od niedawna i (sierota...) postanowilem
>zobaczyc program do flashowania. Ale napisal mi, ze z racji obecnosci
>EMM - managera to on dzialac nie bedzie.

bo oczywiscie odpaliles go nie racza~c zajrzec wczesniej do read.me
pisze "oczywiscie" - bo tak robia wszyscy (mnie wcale nie wylaczajac)
aczkolwiek moglbym zrobic tak z jakims programem do grafiki cy cus' :-)
ale napewno nie z programem ktory grzebie powaznie w bebechach mojej
maszyny - od defragmenterow twardego dysku po programatory flashBIOSu
wlasnie.

>No to dalem mu spokoj.
>Ale sqbaniec byl ambitny i flasha mi jednak wyzerowal.

tego oczywiscie nie powinien byl robic. stwierdzenie czy "sie jest"
w trybie real nie jest trudne, powinien to sprawdzic zaraz na poczatku
i wylatywac przed podjeciem jakiejkolwiek akcji. Blad tak glupi
ze az wierzyc sie nie chce, ciekaw jestem ilu uzytkownikow na tym
ucierpialo. (programista napewno pracowal w C)

Grego

P.S. Ostatnie zdanie bylo oczywiscie zartem, a propos dyskusji
  ktora nam sie tak ladnie rozwinela na pececie n/t jezykow progr.

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi