Re: CYRIX CZY PENTIUM?? ---> Pentium MMX!! :)

Autor: Wojciech Galazka (wgalazka_at_chem.uw.edu.pl)
Data: Sat 11 Jan 1997 - 14:33:57 MET

Piotr Sobczak wrote:

> Tylko na razie to jeszcze troche drogo wychodzi. Nie kazdy tez potrzebuje
> MMX.

Nie jestem pewien , ale pojawienie sie Pentium MMX
spowoduje w ciagu 6 miesiecy ZAUWAZALNY spadek
cen Pentiumow 'zwyklych', nie ?
Z tym 'nie wszyscy potrzebuja MMX' tez nie do konca
prawda (tzn. prawda ale inaczej) -> Czy wszyscy co
kupowali Pentiumy tez potrzebowali takiej mocy , pewnie nie

Z upgrade Pentiumow poprzez zwykla wymiane na plycie gl.
tez fikcja. Niby bedzie dzialac - ale pojawia sie pewnie
plyty z szybszym PCI, nowa szyna do grafiki Intela (AGB?)
i wyjdzie ze te stare plyty nie sa az tak warte i kupujsc
nowy CPU warto sie troche jescze szarpnac i kupic nowy
'motherboard'.

Dalej, dla szybkich procesorow pozadana (wymagana to chyba za
duzo powiedziane?( szybka pamiec RAM -> SDRAM. A wiec zegnaj
EDO ,430 FX, HX co daje koniecznosc kupna nowej plyty.

A moze bedzie inaczej ?

Wojtek

Tak przy okazji czy ktos cos moze powiedziec o plytach opartych
na kosci V1- Apollo (o ile dobrze pamietam tak to sie pisze)
do Pentium