Re: Sprawdzone i dziala !! [overclocking]

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 11 Jan 1997 - 13:52:50 MET

radekp_at_geocities.com (Radoslaw Poplawski) wrote:

>Czego to jeszcze ludzie nie wymysla...
>
>Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)

wlasnie :))))))))))))

przy duzym stopniu upakowania sciezki musza byc cienkie. pod wplywem
przeplywajacego przez nie pradu po prostu sie rozplywaja.

tutaj wystepuje raczej problem z czasami przelaczania bramek,
wiec nie wiem czemu taki procesor mialby sie palic :)))
oczywiscie zakladam ze zostal zamontowany stosowny radiatorek.