Re: CYRIX CZY PENTIUM?? ---> Pentium MMX!! :)

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 11 Jan 1997 - 13:59:58 MET

Andrzej Karpinski napisal (-a) :

> eetam... oszukujesz. takie wyniki to mialem juz ze 2 tygodnie temu w
> materialach od intela ;)

Ja tez mialem ale byly jeszcze confidential. Wiekszosc z tych testow
powtorze (oprocz SPEC i iCOMP) w przyszlym tygodniu.
Nie ma sie zreszta czego czepiac bo testy uzyte do porownania tych procesorow
sa bardzo dobre (sam takich uzywam). Platforma sprzetowa przy prownywaniu
kazdego procka tez byla taka sama a samych testow nie przeprowadzal Intel.

> ale masz racje. imho to wcale niezly kawal proca.
> zwlaszcza jesli zaczna sie pojawiac programy korzystajace z mmx (juz ich jest
> troche - gotowe produkty pokazywali podczas premiery).

Mam liste softu na MMX ktory albo juz jest albo pojawi sie w Q1'97. Sporo
tego. Wiekszosc z nich np. CorelDraw 7 i Photoshop 4 zostanie dozbrojona w
obsluge MMX (CorelDraw 7 MMX i Photoshop 4 MMX).

Piotrek