Re: 32s - warto?

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Fri 10 Jan 1997 - 23:26:23 MET

Dnia 10 Jan 1997 16:15:27 GMT, Adam Jarecki <jarecki_at_lodz.pdi.net>
pisal(a)

>Sciagnalem sobie freewarowy dodatek do Win 3.x majacy zamienic mi to cos w
>Win 95 bez problemow z instalacja i 100 MB na dysku. Mam dwa pytania:

Boze, w co tez ludzie nie uwierza... A myslisz, ze te pozostale 95MB
to Gates powrzucal na dyskietki, bo ma procent od ich sprzedazy? Albo
zeby nie sprzedawac pustego CD-ka?

>Co jest warte to cos (Win32s, 2,5 MB zip)?

A kto to wyprodukowal?

>Czy moge na tym odpalic Netscape Communicator 4.0?

Zachowaj to, na wypadek jak jakis program tego zazada.

Ale NC 4.0 (32bit) raczej nie odpalisz.

Ty jestes niezly eksperymentator ;)

Marcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_ikp.atm.com.pl