Re: PCI2 [bylo: Re: Nowe PECET'y]

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 10 Jan 1997 - 15:10:58 MET

Leszek A. Szczepanowski napisal (-a) :

> To taki czlowiek ktory administruje paroma komputerami, ma dostep do
> internetu via satelita MARS [Military Army Radionet System czy jakos
> tak], naprawia spalone plyty glowne, cos tam lutuje, mowil ze przemierzyl
> tego PCI oscyloskopem, miernikami, itp. i twierdzi ze to jest 2 x DMA clock.
> szerokie na 64 bity...

A ja tez mam internet w pracy i w domu i oscyloskop cyfrowy i kilka
mniejszych i wiekszych multimetrow i innych miernikow i lutownice Wellera
i programator "kosci" i... i ... jeszcze kupe innych "madrych" sprzetow o
ktorych nawet nie wspomne bo 90% czytelnikow tej listy nie zrozumie
(przepraszam)...
i tony dokumentacji technicznych np. Intela ktorych moze nie miec Twoj znajomy
(bo sa np. tajne)

> To ja juz nic nie wiem. Buuuuu :-)))

Zastanow sie bardzo powaznie nad tym co mowi ten znajomy, tak na zdrowy
chlopski rozum jesli choc troche znasz sie na komputerach.

Piotrek