Re: Mysz 3-przyciskowa w windzie 3.11

Autor: Pawel Okulski (pokulski_at_ameba.nencki.gov.pl)
Data: Fri 10 Jan 1997 - 12:32:43 MET

 Marek Michalkiewicz (marekm_at_i17linuxb.ists.pwr.wroc.pl) wrote:
>: Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem: mam mysz 3-przyciskową
>: (zgodną z Mouse Systems) ze standardowym driverem z windy 3.11.
>: Przez jakiś czas działa, po czym przestaje reagować na jakiekolwiek
>: ruchy myszą czy naciskanie przycisków. Przy tym system nie wisi,
>: można normalnie korzystać z klawiatury, a mysz zaczyna znowu działać
>: po wyjściu i ponownym uruchomieniu windy.

Ja mam ciutke inaczej, gdy korzystam z Dos nawigatora, mysz jest ok,
ale jak uruchamiam W3.11 PL to na 50% wiem ze sie mysz powiesi (jest
kursor myszy). Jak jest te 50% ze mysz chodzi, to glownie programy
DOSowskie uruchamiane w win ja psuja. Po wyjsciu do DOSa
mysza juz tez nie dziala (albo dziala). Nic nie daje zmiana coma
driverow, lh, myszy, moze mam plyte wlnieta? Prawde mowiac troche ci
zazdroszcze, ze u ciebie tylko trzeba wyjsc z win i wejsc spowrotem ;>.

A kiedys zainstalowalem 3.1 i w ogole nie chodzila.

chyba przejde na ;< 95...

ok