Re: EM EM EKZ

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 10 Jan 1997 - 12:14:06 MET

Wojciech Galazka napisal (-a) :

> Po tym liscie to ja juz nie kupie zwyklego Pentium, tylko MMX
> Kiedy beda w sprzedazy w Polsce i po ile?

Od przyszlego tygodnia w TCH, ceny na WWW.

> Czy moga chodzic w plytach dual Pentium 2 procki z MMXem?

Tego to pewnie nawet najstarsi gorale nie wiedza ale raczej powinny miec
wsparcie do DP choc prawdopodobnie pierwsze egzemplarze (steppingi) beda
jeszcze dosc skopane i nie beda dzialy w DP.

> Zegnaj Cyrixie i AMD ....:)

Nie na dlugo niestety, K6 (Nx686) jest juz tuz, tuz i jest to kawal naprawde
porzadnego proca (MMX, 64KB cache, RISC jadro, architektura bardziej
zaawansowana niz w PPro, no i te... 9mln tranzystorow). To juz nie jest byle
jaki experyment jak K5 (SSA5) teraz z pomoca przyszli ludzie z kupionego
przez AMD NexGena a to sa tegie mozgi.
O M2 Cyrixa nic konkretnego nie wiadomo oprocz tego ze tez bedzie mila MMXa.
Jak bedzie w rzeczywistosci to czas pokaze.

Piotrek