Re: Modem Sportster

Autor: Jacek Derejski (jdski_at_microplus.ca)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 18:58:38 MET

[ciach]

>Przy standardowych ustawieniach modemu CONNECT podaje predkosc miedzy
>komputerem a modemem nie majaca wiele spolnego z predkoscia transmisji.
>Przestawia sie to rozkazem ATW
>ATW0 - komputer-modem
>ATW2 - predkosc w linii
>ATW1 - obie

Po kazdej z tych komend mam w odpowiedzi blad (error).
Srawdzilem w dokumentacji modemu. ale nie znalazlem literki
"W" w wykazie rozkazow.

 Wynik 7KB/sek jest bardzo dobry i wynika z kompresji w
>przy transmisji. Przy wysylaniu ZIPa byloby max polowa tego.

Co do ZIPow to maksymalnie udalo mi sie uzyskac 3.6 KB/sec.
w polaczeniu internetowym. Czytalem ze mozna uzyskac 3.9 KB.
Wlasnie teraz eksperymentuje.

>Pawel Komos
>progel_at_szc.ternet.pl

Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam,