Odp: SB AWE 32 - pełny dupleks?

Autor: Bartek Papierski (bpapier_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 21:05:02 MET

----------
> Od: Michal Tyrala <kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
> Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Temat: Re: SB AWE 32 - pełny dupleks?
> Data: 8 stycznia 1997 23:33

> Podczepie sie pod to pytanie: Jakie tansze SBki maja full duplex?

Ja uzywam taniej i prostej karty Spacewalker(dawny Shuttle)
na chipie OPTi 930. Jest to klon SBPro. Rok temu nabylem ja za cene 150 zl.
Korzystam takze z MS Netmeeting i karta ta sprawuje sie w miare
dobrze (jak na ta cene).

Bartek Papierski
mailto:bpapier_at_free.polbox.pl
Lodz, Poland

Polbox On-Line Service Internet Services Provider
+48 22 6656363 Web Pages Design
FREE EMAIL ACCOUNTS http://free.polbox.pl