Re: modem MultiTech

Autor: Piotr Zajdel (zajdel_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 10 Jan 1997 - 01:31:14 MET

Piotr Zajdel <zajdel_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bbfe5d$a91bb6c0$LocalHost_at_piotrzaj>...
> Jestem w posiadaniu modemu MultiTech MT2834ZDXI 28,8Kbps i mam mały
> problem, w czasie połączenia cały czas miga mi dioda (EC) w instrukcji
> dioda ta jest opisana jako Error Correction (V.42). Czy jest to błąd,
> jeżeli tak to poważny ???
> Czy jest to dobry modem.?
>
> --
> Piotr Zajdel
> email: zajdel_at_free.polbox.pl
> zajdel_at_zigzag.pl
> tel.fax.: (+48-22) 757 86 10
> tel.kom.: 090 286 039
> pager: cent.622 96 41 no.51967

Mam jeszcze jeden problem ktory zauwazylem dopiero teraz.
Jak wlaczyc FULL DUPLEX , w instrukcji jest napisane, ze modem ma full
duplex, a wprogramie netMeeting opcja ta jest nie dostepna

za odpowiedzi z gory dziekuje.

Peter Zajdel