Re: ODP: Caviary sa do d... :-E

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 19:32:52 MET

Marcin Miedziejko <cody_at_phys.amu.edu.pl> wrote:

>Czesc !
>Co znaczy padl ?
>jesli to sa jakies wazne dane to mozna sprobowac je odzyskac...

Napisalem, co sie dzieje - komputer rozpoznaje go prawidlowo,
a potem przy starcie albo po zabootowaniu z dyskietki zaczyna
wydawac odglosy takie, jakby ramie z glowica o cos uderzalo.
Odpalilem Disk Managera - test kontrolera przeszedl, przy
testach odczytu jakiej sciezki wydaje te 'stukajace' odglosy,
a DM pisze 'seek error'.
Dane nie sa na tyle dla mnie wazne, zeby rozpruwac dysk - wole
go wymienic w ramach gwarancji (na szczescie na Caviary jest
trzyletnia). Kopie najwazniejszych rzeczy mam na dyskietkach i
dyskach w pracy. Tyle, ze trzeba bedzie pracowicie odtwarzac cala
konfiguracje i instalowac narzedzia. Wrrrr...

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl