Re: Caviary sa do d... :-E

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 17:58:23 MET

On Thu, 9 Jan 1997 17:32:04 +0100, Grzegorz Bodaszewski wrote:

>Zastanawiam sie nad Fireballem 2.1 GB. Czy u kogos takie ostatnio
>padaly ? Ze starymi Quantumami doswiadczenia mialem nie najlepsze.

ja niestety mam wlasnie klopoty z nowymi Quantumami
BifgFoot'em 2.1 i Fireballem 1.1GB aczkolwiek nie wiem czy
to wina dysku czy motherboard (Shuttle HOT433)
czy driverow (jak juz pisalem - z oryginalnymi driverami UMC
system mi sie po prostu wywalal kilka razy dziennie, od czasu
wstawienia Quantum'ow). Gdy powrocilem do oryginalnego (IBM)
drivera ide, wszystko wygladalo na to ze sie uspokoilo,
ale niestety nie. Kilka tygodni temu padla mi partycja HPFS
i to w taki sposob, ze CHKDSK najpierw zglasza usuwanie wszystkich
kartotek w root directory twierdzac ze sa to uszkodzone pliki,
potem mieli parenascie minut i oglasza ze stwierdzono bledy nie
do naprawienia. i tyle, nie mowi nawet co z tym zrobic (oczywiscie
nie pozostaje nic innego tylko format). Myslalem ze to sprawa
okazjonalna, zwiazana z tym co ostatnio wyrabialem ze swoja maszynka,
ale dzis wlasnie sytuacja sie powtorzyla dokladnie taka sama
i na tej samej partycji (1000MB) w czasie zwyczajnej pracy,
akurat zaden wlaczony program nie korzystal z niej, tyle ze mam
na niej swap'a (i przedtem tez siedzial na niej swap)
z ostroznosci (po tym pierwszym razie) archiwum, ktore na niej siedzi
umiescilem w postaci ponad 200MB zip'a na innej partycji, wiec
nic takiego sie nie stalo, ale zdegustowalo mnie to maksymalnie.
tym bardziej ze jak doswiadczenie uczy iz najdalej za kilka miesiecy
znow zacznie mi brakowac miejsca na dyskach, wiec takie sztuczki
z zipami jednych partycji na inne nie beda mozliwe.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi