Płyta Tomcat II i dwa iP100

Autor: Piotr Dabrowski (piotrdab_at_ks.onet.pl)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 17:22:26 MET

Czesc!

Probowalem dzisiaj sztuki obsadzenia plyty Tyan Tomcat II
dwoma prockami Intela. Niestety proba nie powiodla sie.
Wiem, ze obydwa procesora przeznaczone sa do pracy
wieloprocesorowej (SSS na dolnej stronie), wiem rowniez
ze obydwa powinny miec identyczny jakis numer S, tylko
nie wiem dokladnie ktory to? Czy jest od wybity na obu
stronach procesora?

Z gory bardzo dziekuje za wszelkie uwagi?

Pozdrawiam!

Piotr Dabrowski