Re: Driver CDROM Goldstar x4 (DOS). Pomocy!

Autor: Zbyszek Czapnik (czapnik_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 16:37:44 MET

W ostatnim Styczniowym numwrze CHIPa na dolaczonym CD znajdziesz okolo
szesciu pakietow sterownikow do Goldstara. Ja znalazlem tam prawidlowo
dzialajacy driver do Aztecha, kilka module playerow, i sterowniki do innych
CD. Nie bardzo jestem pewien czy to normalne ale w mojej firmie w kazdym z
komputerow jest inny CD. Nie wiem o ktory model Goldstara Ci chodzi bo
moglbym dolaczyc go do maila. : ))
Zbyszek

--
czapnik_at_free.polbox.pl

Adam Lesien <ditalesi_at_pbg.pl> napisał(a) w artykule
<32D4AD56.5EDC_at_pbg.pl>...