Re: Dysk SCSI i IDE

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 13:00:52 MET

8 Jan 1997 19:23:11 +0100, zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla,
T.Uni. of Lsdz, PL) napisał(a):

> Specyfika PECETA jest taka, ze jak sa dwa dyski
> jeden SCSI a drugi IDE to bootuje zawsze z IDE.
>
> Bottowac moze z SCSI jak nie ma IDE
> Doswiadczenie swoje opieram na uzytkowaniu takiego
> systemu z plyta ASUSa ( tylko 486 ;))) i sie nie martwie )

Ale po zaugradowaniu plyty Asusa (ale nie 486 :) ) MR-BIOS-em
spokojnie mozna bootowac z SCSI (to tak na marginesie, bo ponoc znam
ten bios ze slyszenia).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --