Re: Nowe PECET'y

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 09:01:28 MET

Dnia 9 Jan 1997 01:06:58 +0100, kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl
(Krzysztof Cynarski) pisal(a)

>Specjalnie dla kolegi Marcina przepis na wlozenie plyty ATX do zwyklej
>obudowy:
>Potrzebne sa do tego: Linijka,flamaster,mlotek (najlepiej duzy),
>przecinak, pilka wlosowa, spawarka, troche blachy.

Ja tego nie wymyslilem (ani nie przetestowalem, to fakt), tylko
wzialem z oryginalnej dokumentacji Intela. Niewykluczone, ze jest na
odwrot (plyta AT pasuje do ob. ATX ?).

Marcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_ikp.atm.com.pl
http://www.atm.com.pl/~dima/mj.html