Re: OSR2

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Wed 08 Jan 1997 - 11:22:17 MET

Balthasar wrote:

> Od kiedy to do instalacji Windy trzeba formatowac dysk?

Odkad w OSR2 wprowadzono FAT32. Oczywiscie mozna nie formatowac i
pozostac przy FAT16 ale ja gdybym mial te wersje na pewno skorzystal bym
z mozliwosci np.jednej partycji 3GB z klasterami 4kB (tak!).

Swoja droga, ten straszny Bill moglby uostepnic FAT32 jako upgrade dla
posiadaczy wczesniejszych releasow Win95...

JP.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland