Re: Jak odpalic inta spod Win3.1?

Autor: Pawel Pyk (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Wed 08 Jan 1997 - 10:59:43 MET

Krzysztof Halasa wrote:

> Co wy macie za jakies systemy w ktorych nawet glupi driver tcp/ip do
> modemu domaga sie uiszczenia pewnej sumy...

Mozna zrobic za darmo Internet Explorem dla 3.1 ma wbudowany DIAL UP i
TCP/IP.
Juz bym kurcze pierwszy raz prawie reklamowal MS ale:
1. mail nie zawsze dziala jak powinien ... mozna z ich dialerem
urochomic jakis inny program, choc mnie akurat zalezlo by miec komplet
oprogramowania po polsku (rodzina ma klopoty z angielskim). Moze IE3
chodzi lepiej ale nie ma jeszcze PL.
2. nie udalo mi sie sie zmusic Dial Up IE 2.0 PL by sam podawal
uzytkownika i haslo serverowi TPSA a potem wylaczal terminal. A
najlepiej robil to bez terminala. Moze ktos wie jak to zrobic (IE2.0 PL
W4W PL), to sie powinno dac robic. Trumphetlogowal sie pieknie
automatycznie ale cos chyba bylo nie tak z time out bo po komunikacie o
przydzielaniu mi IP "puszczal krzaczki ppp" i sie rozlaczal. Dodam ze
roznalczal sie tylko w Kielcach w Gliwicach mi toto chodzilo OK (podawal
PPP enabled i wyswietlal jeszcze raz IP)
Pawel