Re: Problem z modemem

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 23:49:26 MET

notabene pod nt 3.51 mam ten sam problem (modem dowolny). jesli podlaczyc
modem - wszystko jest ok. odpalam terminal - dziala. nawet jesli ustawie
jakies wielkie (jak na winblows) predkosci. wystarczy jednak, abym
zainstalowal siec (slip/ppp) i pokazal, ze ma korzystac z tego wlasnie portu,
by uruchomienie jakiegokolwiek programu piszacego po comie (a wiec takze
terminala) powodowalo taki wlasnie komunikat. dla ulatwienia dodam, ze nie ma
znaczenia czy akurat jest aktywne polaczenie czy nie, jesli ktos by mnie
podejrzewal o takie rzeczy ;)

karpio