Re: Win NT 4.0 i TVGA 9440

Autor: Pawel Komos (progel_at_szc.ternet.pl)
Data: Wed 08 Jan 1997 - 00:01:40 MET

Piotr Traczykowski <rawdall_at_phys.uni.torun.pl> napisał(a) w artykule
<5atp0s$d20_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...
> Mam pytanie do kogos kto instalowal lub ma zainstalowane NT 4.0
Workstation

http://www.class1.phys.uni.torun.pl/~rawdall

Zarowno te z kompaktu jak i zgrane z www.trid.com wala sie w true color i
maja mnostwo innych problemow. Chyba lepiej zmienic karte.

Pawel Komos
progel_at_szc.ternet.pl