Re: Siec na odleglosc

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 22:37:51 MET

> Czy ktos ma jakies doswiadczenia z laczeniem komputerow w siec
> bezprzewodowa? Chodzi o prosta, amatorska siec, gdzie odleglosc pomiedzy
> stanowiskami nie przekracza 1,5 km. Przepustowosc nie musi byc
> oszalamiajaca. Bede wdzieczny za pomoc.

a chociazby packet radio. jest. dziala. proste. tanie. takowa bramka
internetowa oraz bbs znajduja sie.. jakies 40cm nad monitorem na ktorym
wlasnie czytam text wklepywany z klawiury ;) przepustowosc faktycznie nie
jest oszalamiajaca (1200 + kompresja w pasmie 2m, 300 (no, teoretycznie tez
1200) w pasmie CB, ale zapomnij - to bez sensu, 9600, 56k i duuuzo wiecej na
wyzszych czestotliwosciach, na nieco mniejsze odleglosci (ale 1.5km to
niewielka odleglosc). blizszych informacji uzyskasz pod adresem
reykras_at_golem.umcs.lublin.pl - mam nadzieje ze sie Marek nie obrazi ze jego
adres tutaj podalem ;)

karpio