Re: HTML a NewsGroup

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 21:16:05 MET

On Tue, 7 Jan 1997 20:02:53 +0100, Jacek Pliszka wrote:

>Zalezy jak Kuba rozumie uzywac.
>Jesli chodzi o umieszczanie linkow(referencji) w tekscie,

napisal wyraznie: czy tu mozna uzywac ___stron___ html
[...]
>Umieszczac html tez w ogolnosci mozna,
>ale nalezy liczyc sie z tym, ze bedzie to nieczytelne
>dla tych, ktorych news-readery nie rozumieja HTML,

i WLASNIE dlatego umieszczac html W OGOLNOSCI NIE MOZNA

>a przeciez na news wysyla sie cos po to, by ktos to przeczytal.

i nie tylko dlatego ze straci taki czy owaki [autocenzura]
potencjalnego czytelnika, ale dlatego ze ktos kto z tego
nie skorzysta bedzie sciagal kilobajty za ktore wiekszosc
z nas PLACI!
  i nie bronie tu siebie! ja nie mam klopotow z czytaniem
maili w html jesli jest poprawny naglowek mime
ale to ze cos jest (technicznie) MOZLIWE to jeszcze nie
znaczy ze MOZNA to robic.
  coraz wiecej tego typu maili napotykam, i za kazdym
razem szlag mnie trafia. w prywatnej korespondencji
wysylajcie sobie maile nawet morsem po chinsku, ale
na mailnglistach i newsgroupach istnieja pewne zasady
dyktowane ROZSADKIEM i zwyczajnym DOBRYM WYCHOWANIEM.

>P.S. Warto tez miec litosc nad tymi, ktorzy nie maja
>polskich ogonkow akurat w danym standardzie. ;-)

a co to ma wspolnego z html? bez html ogonkow sie nie da?
ja ich zreszta nie uzywam. a standard w internecie jest
tylko jeden wiec nie ma co gadac wogole o "akurat tym"
standardzie.

a propos tego co MOZLIWE ale nie MOZNA -
caly problem ogonkow w roznych standardach mozemy rozwiazac
latwo i bardzo szybko: piszmy wszyscy maile w dowolnym
standardzie uzywajac dowolnego edytora/systemu/fontow/kolorow
itd. potem dowolnym programem typu screen-capture (jest ich masa,
rowniez free) robimy migawke ekranu i wysylamy sobie megabajtowe
GIFy.

swietny pomysl, nieprawdaz?

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi