Re: Problem z modemem

Autor: Nguyen Cuong (nhcuong_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 19:58:28 MET

Mam ZOOM V.34I z prędkością 28800, a na reklamie : Up to 33.600. Zdarzyło
mi się raz, że podłączyłem do TP SA poprzez DialUp w Win95, a po logowaniu
było napisane, że połączenie jest 38.400. Próbowałem ściągać plik o
rozmiarze 7MB. Na początku było dość szybko (napisano 2.8kB/sec), a po 60%,
strasznie długo (niby 1.2kB/sec, ale prawie nie ruszyło, a potem lepiej,
lecz nadal bardzo wolno).

Zwykle podłaczam z prędkością 28.800 bez problemu.

Mam inny problem: W BIOSie mam ustawione: Onboard serial port 1: 3F8,
Onboard serial port 2: 2F8 (domyślne), jak ustawiam modem na COM2- jest
konflikt portu przy bootowaniu. A jak ustawiam na COM4, przy wyszukiwaniu
modemu w Win95 wykryto konflikt portu. Teraz mam ustawione: Onboard serial
port 1: 3F8, Onboard serial port 2: Disabled, modem - COM2. Przy próbie
wyszukiwania newego sprzętu w Win95 nadal pojawił komunikat:"wykryto
konflikt portu". Jest chyba źle, ale przynajmniej mogę podłączyć przez
modem. Powiedźcie mi, jak mam poprawnie ustawić?

Dziękuję!