Re: Problem z modemem

Autor: Martin Morgan (mmorgan_at_envirolink.org)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 15:08:50 MET

> Mam pytanie. Moj kumpel ma modem Cardinal 33.6 . Kiedy go probujemy
> uruchomic pod Win 95, on nam pisze ze "modem is in use by another
> device". Nie wiem co jest nie tak. Przeciez nic innego nie uzywa tego
> modemu. Kiedy uruchamiamy to pod Win 3.1 wszystko dziala w pozadku. Co
> jest nie tak ?

Ja tez mialem taki problem. Wynikalo to z tego, ze modem siedzial na COM2 a obok byly COM1, COM4 z plyty pnp. Co jakis czas windows przestawal wieziec COM2 i wypisywal taki komunikat jak powyzej. Wyjsciem okazalo sie przestawinie modemu na COM4 ( lub COM3 - zalezy gdzie myszka siedzi ). To rozwiazalo problem definitywnie.

Martin