Re: WinNT 4.0 i partycja

Autor: Robert Kowalski (robek_at_dollar.it.com.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 16:04:25 MET

On 7 Jan 1997, Tomasz Dlugoborski wrote:

> Czy ktos wie jaka maksymalna partycje primary (C) mozna zalozyc na dysku w WinNT 4.0 (oczywiscie pod NTFS)?
> Ja mam dysk 4GB i kiedy chcialem zalozyc tylko 1 partycje 4GB to system wylozyl sie, ze rozmiar partycji jest za duzy. Dopiero gdy podzielilem dysk na 2 partycje 3GB i 1GB wszystko bylo OK.
> ..
> TD
> tomekd_at_itr1.p.lodz.pl
> tdlugob_at_itr2.p.lodz.pl
> http://www.itr.p.lodz.pl

wg. M$ WIN NT potrafi obsluzyc przestrzen dyskowa do ok. 16TB Jak to sie
ma do partycjistartowej nie mam pojecia. Swoja droga to po co Ci taka
konfiguracja, wg. mnie to najlepiej jest tworzyc partycje startowa max
510MB a sam system WIN NT umiescic na drugiej partycji zawsze mozesz sobie
konfigurowac, przestawiac , kasowac itp. poki masz na C FAT. Jesli
stwierdzisz ze masz optymalnie skonfigurowany system to konwertujesz go na
NTFS i po zawodach ;)

Pozdrowienia
Robert Kowalski

robek_at_it.com.pl IRC: #polnet