G'95 i fonty.

Autor: Peter Majchrzak (maj_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 14:43:08 MET

Mam problem z G'95 i TrueType'owymi fontami. A mianowicie, ustawiajac
w jakims programie font Courier New CE, windoza zamiast moich
spragnionych CE, podstawia mi jakiegos Couriera nieogonkowego. To
samo jest z Times New Roman. Poza tym, juz sie przestalem przejmowac,
ze w jakims programie font istnieje, choc w menu Fonty w panelu
sterowania go nie ma. Po prostu pojawia sie i znika :).

Oh, zabawny ten system.

Mial ktos juz z was podobne objawy Windozy? Moze to lek wysokosci i
trzeba zjechac na nizsze pietro? :)

Piotrek.

---
 Piotr Majchrzak            FidoNet: 2:484/36.359
 mailto:maj_at_irc.pl          Voice/Fax: +48 32 170-24-13