Re: Free money<do Greorio Kus>

Autor: Nguyen Viet Ha, g.2 s.1, (HAAN_at_omk.il.pw.edu.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 13:10:45 MET

> Drogi Nguyen!
> Moze Koledzy z Polski Ci tego nie powiedza (ze wzgledu na
> goscinnosc) ale ja moge:
>
> 1. Wysylanie takiego spamu na mailinglisty to rzecz bardzo
> nie kulturalna
> 2. Ten sposob zarabiania pieniedzy jest nieuczciwy, gdzy zeruje
> sie na niewiedzy tych ktorzy nie sa w stanie wykonac kilku
> elementarnych rachunkow z przyrostu geometrycznego
> 3. Jezeli ktos nie robi tego z nieuczciwosci to w takim razie
> swiadczy to o glupocie

  Hej , skad ty jestes ???
  Ty tez chyba wiesz ze ja dostalem ten spam przez Pececie i po
prostu tylko chcialem sie bawic . Qrde , chyba ty tez nie wiesz ze
nie bedzie nikogo wyslac do mnie albo do ciebie (gdybys w tym sie
bawisz ) . Ty myslisz ze ludzie sa glupie ??? . Jezeli tak myslisz to
chyba ty jestes glupi .
  Na razie .