Re: AV Master vs. MIRO DC30

Autor: Robert Slawinski (ru4d2_at_interport.net)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 14:17:17 MET

Vergus Software Group wrote:

> Witam.
>
> Czy ktos moze ma doswiadczenie w pracy z kartami FAST AV Master i (lub)
> MIRO DC30? W tym tygodniu musze kupic jedna z nich i ciagle nie wiem ktora?
> Poniewaz ze wzgledu na cene i przeznaczenie nie jest to popularny sprzet,
> to teoretyczne dywagacje i opinie zaslyszane od osob trzecich rowniez mile
> widziane.

wlasnie ze wzgledu na cene, jakosc i mozliwosci te karty sa jak
najbardziej sprzetem jak to nazwales popularnym. nie znam zadnej nawet
jednoosobowej firmy, ktora by bazowala na tym lub podobnym sprzecie, ale
jesli juz musisz kupic akurat jedna z nich to twoje zmartwienie (prawde
mowiac chcialbym miec teraz takie rowniez).
ja bym wybral dc30 ze wzgledu na jej mniejsza minimalna kompresje i
wieksza przepustowosc banych. klopot polega na tym, ze nie chce chodzic
pod NT a przychodzi z pelna wersja premiere 4.2 (pod NT premiere to
rakieta). rozmawialem dwa miesiace temu na jakiejs wystawie z
reprezentantem miro i powiedzial, ze maja duze klopoty z driverami pod
nt, ale ze przewiduja je wypuscic na poczatku roku. av master przychodzi
z badziewiem ulead'a media studio 2.5, ktore to na moim nt nawet sie nie
chcialo zainstalowac.
jakosc obrazu jest mniej wiecej taka sama, dzwieku wiadomo tez, do
domowego uzytku w sam raz. jesli jednak jednak powaznie myslisz o edycji
materialu (tu nalezy wziac pod uwage standard materialu wyjsciowego,
dlugosc sekwencji do obrobki i wyjsciowej, sposob pracy nad projektem
jesli nie jest to tylko edycja) to sa inne karty lub wrecz inne
podejscie to edycji, ktore nie stawia takich limitow jak to wybrane
przez ciebie.
powodzenia w zakupie.<rs>.