Re: Netscape 4.0

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 10:55:19 MET

Tomasz Tarchała wrote:

> Ta "pełna wersja" ma tyle bugów i brakujšcych komend, że poważnie
> rozważam przesiadkę z powrotem na 3.0.
>
> ... a w ogole uwazam, ze Microsoft powinien zostac podzielony.

Ładnie to tu wyszło: Netscape 4.0 jest do kitu, więc winny jest Bill
;-). I w dodatku pisane CP-1250, mimo, że w nagłówku ISO-8859-2! (patz
pisownia "brakujących")

A wracając do rzeczy: chociaż jestem Netszkapiarzem nie polecam nikomu
przechodzenia do 4.0 zanim nie pojawi się wersja ze znacznie
poprawionymi programami do poczty i szczególnie newsów. Zresztą e
Release Notes piszą, że szeregu ustawień w opcjach jeszcze nie ma, więc
wersja 3 jest potrzebna choćby do konfiguracji.

Pozdrawiam

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland