Jak rozszerzyc pamiec RAM?

Autor: Blazej Binienda B (BLAZEJB_at_omk.il.pw.edu.pl)
Data: Tue 07 Jan 1997 - 10:40:10 MET

Mam pytanie - pewnie proste, jednak pytalem juz pare osob
i otrzymywalem dokladnie sprzeczne odpowiedzi.
Posiadam na plycie pentiuma pamiec w 2 SIMM-ach po 4 Mb.
Maja one czas dostepu 70.
Chcialbym dokupic jeszcze 2 osemki (co jest zgodne z instrukcja
plyty). Wolalbym jednak aby byly to 60-ki.
I to jest wlasnie problem - bo niektorzy twierdza, ze nie mozna,
inni natomiast, ze tak - po ustawieniu redkosci na 70 ns.
Jak jest wg was?
Inne pytanie - podobno moja plyta nie obsluzy EDO
- nie jest zbyt nowoczesna. Ale czy ktos slyszal o takich plytach
- pentium?
Jezeli takie klopoty sa niemozliwe to czy moge po prostu
dostawic sobie 2 osemki EDO?

Za wszelkie odpowiedzi /porady
dzieki z gory

Blazej