Re: conner cp30254h

Autor: Pawel Komos (progel_at_szc.ternet.pl)
Data: Mon 06 Jan 1997 - 20:33:04 MET

Andrzej Karpinski <KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl> napisał(a) w artykule
<60FE1F017B_at_elza.xyz.lublin.pl>...

> niestety tego typu pomysly takze przychodzily mi do glowy. nie daly
> zadnego rezultatu. nic to... klient nabyl nowy dysk, wiec problem sie
> jakgdyby sam rozwiazal... tylko troche nurtuje mnie pytanie "dlaczego"
> karpio

Podejrzewam, ze jest tak:
Wszyscy sie juz zdazyli przywyczaic do tego, ze BIOS sam czyta sobie
parametry dysku rozkazem Identify Drive a po przelozeniu do innego
komputera i tej samej operacji wszystko dziala. Kiedys tak nie bylo - dane
czytalo sie w instrukcji i wpisywalo recznie a fdisk wpisywal je do tablicy
partycji. Przy roznicy w ustawieniach w tablicy partycji i BIOSie DOS
radzil sobie bez problemu, ale boot loader nie trafial w boot sector i
system sie nie bootowal. Zeby zaczelo dzialac trzeba ustawic NORMAL i takie
parametry, jak uzyte przy formatowaniu.
Napisz, czy zadzialalo, bo tez jestem ciekaw.

Pawel Komos
progel_at_szc.ternet.pl