Re: Karty telewizyjne

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 06 Jan 1997 - 18:19:45 MET

> To znaczy jaki ? VGA wystarczy, czy jakis monitor
> z wyjsciem RGB ?
> Sorry, ze pytam tak nachalnie ale telewizor mi sie popsul,
> a jego naprawa kosztuje mniej wiecej tyle samo co ta karta.
> Co z dzwiekiem ?
> I nie obsluguje Windows - tylko pelnoekranowo ?
> Jaki producent - abym mogl zajrzec na ich WWW

tak, wystrczy zwykla vga. tyle ze monitor powinien potrafic wyswietlic obraz
o parametrach tv. to jedyny warunek. taki zwykly monitor svga potrzeba.
zadnego rgb. dzwiek jest - normalnie. mozna podlaczyc sluchawki albo puscic
przez kartre dzwiekowa albo o razu na wzmacniacz. dziala po windows, na
szczescie nie w okienkach. tylko pelny ekran. do tego dochodza spore
mozliwosci regulacji i imho niezly obraz. producent? lo-costam.. nie pamietam
nawet.

karpio