Re: Karty telewizyjne

Autor: A_Zet (adek_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 06 Jan 1997 - 16:03:16 MET

Andrzej Karpinski <KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl> napisał(a) w artykule
<610C2F5E9F_at_elza.xyz.lublin.pl>...

[ciach]
> doszedlem do wniosku ze sobie taka karte nabede. dlaczego? jakosc
> obrazu zdecydowanie lepsza niz w klasycznym tv. zadna cena (coz to
> jest 300zl?). prosta instalacja. dziala. nie ma zadnego mixowania,

Ja tez sie obnosze z tym zamiarem od dosc dawna - wczesniej, bo prawie od
pol roku kupilem i uzywam karte radiowa, z ktorej jestem prawie w pelni
zadowolony (prawie, bo pojawil sie jakis brum, ktory nasila sie i zmniejsza
po kliknieciu mysza w pracujacej aplikacji, by po chwili byc znowu dosc
uciazliwym). Otoz nie kupuje karty TV narazie dlatego, ze jak chyba w
listopadzie na ktorejs grupie napisano, mozna sie spodziewac oprogramowania
uzupelnionego o dekoder telegazety (IMHO konieczny w karcie TV, podobnie
jak i w odbiorniku TV).
Moje pytanie: czy ktos wie cos wiecej o dekoderze teletekstu do tej karty,
skad go sciagnac, czy da sie ja uzupelnic programowo o cos takiego?

--
Pozdrawiam
Adek