Re: Co to za wirus?

Autor: Wlodzimierz Lapot (vacimex_at_polbox.pl)
Data: Mon 06 Jan 1997 - 11:36:04 MET

Witam,

Jerzy Wiatr (wiatr_at_umt.ipl.net) wrote:

> [...]

Odbilo mi maila.... masz moze z nimi jakis kontakt? Chetnie (p. sig)
dowiem sie cos wiecej - do pozyskania probki wlacznie.

Pozdrawiam
Wlodek

Wlodzimierz Lapot NOT speaking for POLBOX Online Service
 Polbox Webmaster * vacimex_at_uucp.polbox.com.pl * lame_at_laptop.polbox.com.pl
                    lapt0p on IRC * Fido 2:480/58.44
 * questions about AntiViral Toolkit Pro - avp-tech_at_laptop.polbox.com.pl *
nic-hdl: VSL1-RIPE 'In Arp We Trust'