Re: Pomocy z dyskiem SCSI!

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 00:13:14 MET

slawek_at_pupil.ifpan.edu.pl (Slawomir Stuglik) writes:

> Mam problem z dyskiem SCSI:
> Adapter: Western Digital WD7193 (PCI)
> Dysk: Fujitsu M2952SYU

Raczej masz problem z kontrolerem SCSI...

> Pod DOS'em fdisk prawidlowo widzi caly dysk, zas dyskietki
> instalacyjne FreeBSD 2.1.0-RELEASE i 2.1.6-RELEASE nie!
> Czy ktos ma jakis pomysl?

Nie znam sie na FreeBSD 2.1.0-RELEASE i 2.1.6-RELEASE...

> Jak wyglada obsluga dyskow SCSI pod Linuxami??

Cos mi sie wydaje ze mylisz system FreeBSD (bedacy darmowa pochodna
BSD-4.{2-4}) z Linux'em, bedacym darmowym klonem SysV.
To zupelnie rozne systemy, szczegolnie w swietle obslugi SCSI, choc
laczy je to, ze oba sa Unix'ami (bez pretensji do znaku).

> Problem2:
> Gdzie w Warszawie mozna dostac drobne czesci komputerowe (zapinki na
> tasmy transmisji danych 50-zylowe (SCSI)? )

W sklepie za gielda na Grzybowskiej - KOLT czy jakos tak. Widac go z gieldy,
w kierunku na Zoliborz jakies 50 metrow za Grzybowska.

--
Krzysztof Halasa