Re: Co to za wirus?

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Mon 06 Jan 1997 - 08:33:14 MET

>0 sciezki znalazlem napis 'HDD Killer'. MKS-VIR 5.29b nic nie pokazal.

  Sa dwa bootsektorowe wirusy z "killer" w nazwie
 1 Disk_Killer usuwalny rozpoznawany przez F-PROT
 2 HD Killer nieusuwalny rozpoznawany przez F-PROT

wersje 2.25 f-prota mozna znalezc np http://wipos.p.lodz.pl/av/

>Nie wiem, czy byl to wirus, czy kon trojanski - koledzy przyznali
>sie do tego, ze zainstalowali 30-dniowe demo jakiegos polskiego
>programu do kosztorysowania czegos-tam, a potem usilowali je
>szukiwac przez zmiane daty systemowej. Drugi raz juz chyba tego
>nie zrobia.... Na szczescie nic specjalnie waznego na tych dyskach
>nie mieli.

  Jak to w firmie - same gry i windows :-)

>W poniedzialek bede wiedzial, jak sie nazywa to podejrzane demo -
>maja mi przywiezc dyskietki.

  No i ciekawe co mozesz zrobic tej firmie co rozdaje takie demo ?

>Grzegorz Bodaszewski
>== warta_olsztyn_at_telbank.pl

Romek