Re: Mr BIOS do ASUSA

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 05 Jan 1997 - 21:23:32 MET

> To jest kolejny przejaw przekory. Nie da sobie wytlumaczyc ze Award
> jest bezsprzecznie lepszy, tylko proponuje badziewie.

przekory? czy jesli ktos pisze "produkt A to chlam, produkt B jest
najlepszy", a ja pytam "DLACZEGO?" to jest to przekora? interesuje mnie po
prostu co spowodowalo taka a nie inna opinie na ten temat. nie odprawilem
goscia negatywnie na "dzien dobry" piszac np. "jestes osiol" albo nieco
subtelniej "nie znasz sie". wcale tak nie napisalem i tak nie uwazam. byc
moze gosciu ma racje i dlatego pytam...

karpio