Re: Skaner

Autor: Pawel Federowicz (pfederow_at_hotmail.com)
Data: Sun 05 Jan 1997 - 18:06:18 MET

Rafal Wielicki <rafal_at_thalassa.iopan.gda.pl> napisał(a) w artykule
<32CEE3BB.5356_at_thalassa.iopan.gda.pl>...
> Czy ktoś ma lub spotkał się ze skanerem Mustek Paragon 600 II N (nazwa
> na rynku niemieckim). Jeśli tak proszę o opinie. Najlepiej E-mail.

Osobiście posiadam w/w skaner od z górą pół roku (Mustek Paragon 600 II SP
- taka nazwa na rynku polskim, dystrybucja - Veracomp). Jestem z niego
bardzo zadowolony, jest nieduży (nie zajmuje pół pokoju). Do użytku
domowego i amatorskiej poligrafii idealny. Szczerze polecam.
Gdybyś chciał dalsze informacje - pytaj śmiało.
Pozdrowienia ... Paweł

Paweł Federowicz
pfederow_at_hotmail.com                       <-- preffered
pfederow_at_novell.zarz.agh.edu.pl