Re: S3 ViRGE - OpenGL ?

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Sun 05 Jan 1997 - 12:39:16 MET

Mariusz Studzinski wrote:

> Mysle,ze warto to sprostowac: Virge ma wbudowana kompatybilnosc z
> paroma bibliotekami 3D - miedzy innymi D3D, Rendition oraz _OpenGL_.
> Tak stoi w ulotce reklamowej na www.s3.com oraz w instrukcji karty
> jaka mialem.
>
> Mariusz Studzinski
> e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl or cecil_at_free.polbox.pl

Tak jest, ale zdaje sie, ze drivery do karty tez musza z niego
korzystac, a np. Diamond twierdzi, ze zwykly Virge jest karta
nieprofesjonalna i nie ma zamiaru wypuszczac do niego driverow
obslugujacych OpenGL. Mojemu kumplowi poradzil, ze jesli chce karte
obslugujaca OpenGL, to musi sobie kupic "Karte profesjonalna", tzn. np.
na procesorze Virge VX.

--
Domin 'How do I become the Avatar? Or Han Solo maybe?' Wnek